« Site Desteği »

Sitenizin desteklenmesini mi istiyorsunuz?

Ne teklif ediyoruz?

  • ✅ Sitenize/wiki'nize yardım edeceğiz.
  • ✅ Sitenizi/wiki'nizi tanıtacağız.
  • ✅ İstenirse sitenize özel bir tema yazacağız.
  • ✅ Size özel modüller hazırlayacağız.

Şartlarımız neler?

❗️ Modüllerimizi sadece bizden izin alarak kullanabilirsiniz, ve bünyemiz dışındaki kimse ile bu modülleri paylaşamazınız.
❗️ Bize bağlı olmayan bir kuruluş, tema veya modüllerimizi kullanırsa; hakkında soruşturma başlatılır.
❗️ Bu listedeki şartlar, zaman içerisinde değişkenlik gösterebilir. Eğer şartlarda değişiklik olursa, bilgilendirilecek ve şartları yeniden kabul edip etmeme arasında seçim yapabilirsiniz.
❗️ Güncel şartlarımızı kabul etmeyen sitelerden desteğimizi keseriz. İstenirse, sonraki süreç içerisinde; güncel şartların kabul edilmesi ile yeniden destek sağlamamız olağandır.

⛔ Kodlarımız, üçüncü taraf partiler ile paylaşılamaz.
⛔ Sizin için tasarladığımız/uyarladığımız modüllerimiz, başka sitelerde kullanılamaz.
💯 Şartlarımız kesindir ve pazarlığa açık değildir.

Yapmanız Gerekenler:

  • Discord Sunucumuza katılın.
  • Wikidot veya Discord üzerinden yetkililerimize ulaşın.
  • Şartlarımızı okuyun ve kabul ediyorsanız, kabul ettiğinize dair bir mesaj yazın.
  • Wiki sayfanızda, geliştiricilerimize Admin yetkisi verin.

Uyarı:

Sadece sitenin veya grubun kurucusu ile antlaşma yapmaktayız. Bu demek oluyor ki: Kurucu veya yönetici dışında hiç kimse, bir site adına bizimle anlaşma yapamaz.

İznimiz olmadan bizim tasarladığımız modül, tema ve diğer eserleri kullanan kişiler hakkında adli işlemler başlatılacaktır.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License